Play Hard And Go Pro!
Bun venit pe www.DarkFrag.net ! Salveaza aceasta pagina si adauga serverul nostru la favorite DarkFrag.malware-site.www!

Pentru a putea vedea tot site-ul te rugam sa te inregistrezi!


O zi buna!
-= Echipa DF =-

Tutorial Valve Hummer Editor

In jos

Tutorial Valve Hummer Editor

Mesaj  Flake la data de Dum Ian 31, 2010 3:54 pm

¿Cum sa fac harti pentru Counter Strike cu WorldCraft sau VALVE Hammer Editor?
Ultima versiune 3.4
Marimea 2.09Mb

Download






1.- ¿Ce am nevoie ptr a fi un bun creator de harti?
- Un Editor de harti cum ar fi Valve Hammer Editor ( inainte WorldCraft )

2.- Bun, am descarcat si am instalat WorldCraft, ¿sa continuam?
-
Configuratii. Pentru a incepe dam click pe fereasta WorldCraft sau bine
ma uit la "Tools > Options" O data ajunsi aici va aparea urmatoaerea
fereastra:


Nu
misca nimic, în general, 2D Vizite şi 3D Vizite, ei bine, daca esti
redus la RAM şi vă oferă probleme încearcă să descarce "Undo niveluri"
de pe fila General. Acestea sunt de câte ori aveţi posibilitatea să
anulaţi şi reface ceea ce faci.
Acum du-te la tab-ul "texturi"
(poate alege texturi sau grafică pe care doriţi să o folosiţi pentru a
construi harta dvs.) şi faceţi clic pe "ADD WAD" vom alege un fişier *.
wad care se află în folderul \ cstrike \ o \ supapă de \ Amintiţi-vă să
nu utilizeze texturi care nu sunt "generalizate" este, alte MOD sau o
hartă nu este oficial, pentru că dacă cineva nu are cele texturi nu se
poate juca pe hartă.
Pop Acum la fila "configuraţii de joc" de
configurare şi văi "Editare", atunci "Adăugaţi" şi de tip
"Counter-Strike" Acum, în "Jocul fişiere de date" Dale "Adăugaţi" şi
selectaţi halflife-Acest fisier veţi cs.fgd Cei care pierd http://countermap.counter-strike.net
FGD conţin entităţi sau distinctiv caracteristică este faptul că un MOD
va fi harta. Campurile puteţi să completaţi în partea de jos, fără
ajutor = P.
Pop Acum fila "Build Programe" Selectaţi software-ul
care îl folosiţi pentru a compila harta. Există mai multe programe
pentru a face acest lucru ... de ZHLT de Q2Beaver şi cei care vin, în
mod implicit, cu Worldcraft. Selectaţi configuraţia în
"Counter-Strike", iar celălalt este completat cu numele lor ...
Exemplu: CSG a fisierelor executabile (Selectaţi hlcsg.exe, în funcţie
de instrumentele de csg.exe compilare).


3 .- Sunt gata ....¿ Ce pot face?

-
Pentru a harta pentru a alege o tema sau un mediu în care doriţi să-l
dezvolte în luptă. Scenarii poate inspira filmele, oameni care au
vizitat centre comerciale din oraş, casa ta, etc. Dar mai important
este mintea-cartografiere.

4 .- Ei bine, mai mult sau mai puţin ştiu ce să fac. Sau muta naiba să fac?
-
Ei bine, la prima apărea complicat de a face solide, camere,
interspersed cu altele ... dar într-o chestiune de zile, vei avea nici
o problema pentru acest lucru.

Pentru a crea şi a Cuba dreptunghiular

Viraj stânga pe bara de instrumente, creeaza sunetul.


Mark
şi "scufunda" Noi treacă un pointer de opinii 2D (X, Y, X, Z, Y, Z) şi
de ceas aspectul este înlocuit de un galben dreptunghi cu linii
punctate şi o cruce de mai sus. Acest lucru sugerează faptul că
menţinerea unui faceţi clic şi glisaţi mouse-ul pentru a avea o solidă,
fie Cubic sau dreptunghiulara. Pentru că ceea ce avem în vedere faptul
că faceţi clic pe 2D, veţi avea nevoie pentru a verifica alte 2, care
este, în măsura în care le doriţi. Din moment ce aceasta va toate
apăsat ENTER şi solide cu textura pe care le-am ales dreptul de textură
în meniu:


PENTRU A CREeA ŞI ALTE SOLIDE Cilindri:
Selectaţi pentru a crea solide şi meniul în partea de jos, dreapta, care arata ca acest lucru:

Click
pe meniul pe care scrie "Obiecte", care, în mod implicit este în "bloc"
şi selectaţi un tip de solide care doresc să construiască. (Pană,
cilindru, Spike şi Arch). Şi am construit solid noastre ca ne-ar normal.
UTILIZAREA prefabricate (obiecte PREFABRICADOS)
Selectarea dropdown "Categorii" de pe meniul nostru. Selectaţi una din categoriile de mai jos, care nu sunt "Primitives".

După ce numele unuia ne convinge, faceţi clic pe butonul "Creaţi prefabricate"

În acest sens, vom vedea un obiect, se introduce ca un bun pintă.

Prefabricate DESCARCATE utilizarea internetului:
Navigarea
în jurul site-uri de cartografiere poate fi găsit pentru Precast
Worldcraft Obiecte. Odată ce aţi alege unul şi mergeţi în jos, am
descoperit că în acest format. Rmf care este standard Worldcraft, deci
haideţi să ne atragă dosar \ Worldcraft \ hărţi \ sau pe care le-am
selectat în Build Programe, faceţi clic pe "File> Open "sau apăsaţi
Control + O şi selectaţi pe hartă care conţine prefabricate. Selectaţi
părţi din prefabricate, prin selectarea arrow în meniul Tools şi clic
pe un obiect de prefabricate într-o vizualizare 2D, apoi menţine un alt
control, prin selectarea şi altul şi altul până când aţi selectat
totul, sau care, în " Editare> Sellect toate "După ce aţi selectat,
faceţi clic pe" Edit> Copy sau apăsaţi Control + C. Ne intoarcem la
"File> Open şi deschideţi harta în care doriţi să introduceţi
prefabricate şi apăsaţi Control + V sau să mergeţi la" Edit> Paste. "

SCURT solide modele:
Uneori,
nici prefabricate Primitives, nici să ne dea ceea ce ne dorim, ca sa
putem scoate pe acoperis, podea, perete sau orice parte dintr-un sunet
pe care le-am creat Primitivo.
Pentru a decupa o parte, este un exemplu:

Noi folosim "Clip" în meniul Tools apare cu următoarea pictogramă:

Când
vom activa pentru a selecta o vizualizare 2D, vezi ţintă sau un obiect
pe care ne-o dorim pentru a selecta şi a tăiat pe săgeata din meniul
Tools. Acum, dacă vom selecta instrumentul clip şi puse pe obiectul
care le-aţi selectat mai sus (trebuie să fie marcate în culoare roşie)
ne faceţi clic pe un scop, care ne-o dorim pentru a tăia şi glisaţi-l
la altul. Când ai făcut-o vedea ca o linie continuă şi a noastră este
de a înregistra şterse când eliberare o parte din solide. Astfel, ne
putem forma triunghiuri şi alte lucruri care nu pot fi chochos cu
Primitives.
Pentru a elimina o parte dintr-un cub, selectaţi-o şi
faceţi clic pe "Ungroup" din meniul de mai sus bara de instrumente
orizontale.

Ahora
al seleccionar al cubo verás que solo se selecciona una cara de este,
el que puedes borrar, cambiar de textura, hacer mas chico, agrandar,
etc.

Peste un altul SOLIDE (Carver)

Acest
lucru este greu de explicat, dar acest lucru este nici o problema:
Corpul 2a intră într-un corp şi lasă-l, a lasat o gaura de glont, cu o
formă şi mărime.
Pentru aceasta vom utiliza instrumentele şi Hollow grava. Să vedem cum am faceo

În
acest stadiu, Relaxează sol la galeata pe care doriţi să găuriţi, în
acest caz, gri slab. Pentru a face acest lucru, click dreapta pe el şi
alege "Hollow" vom căuta numărul trebuie să fie un multiplu de 2, care
indică faptul că pereţii sunt atât de larg. Vă recomand punerea -2.

Aceasta,
împreună cu un alt solid pumn de altă fără distanţă, va acum click
dreapta pe dreptunghiular solidă şi selectaţi grava. Aceasta va fi gata.

Acest
lucru trebuie doar să verificaţi că totul a mers bine, separă de
organismul un pic şi să vedeţi dacă faptul că a făcut o gaură în
găleată, dacă da, totul va fi bine.
Acest lucru poate fi folosit
pentru a uni 2 camere cu un coridor, şi aşa mai departe. Totul depinde
de tine. Construirea Scari şi obiecte "scalabil"
Ei bine, toate bune
harta are mai multe niveluri şi înălţimi. Pentru a ajunge la acestea,
este necesar să se construiască scări tradiţionale, vertical, sau
similare, cum ar fi conducte de drenaj, electricitate, etc. ESCALONA o
uşoară ascensiune în mod automat, fără să sară. Or, rampele, care sunt
mai uşor de a face. Asta voi explica mai târziu, de acum, Vă vom arăta
despre modul în care fiecare dintre acestea.
(De obicei, mai mult inclinata)
PENTRU A FACE SCARI
Trebuie doar să faceţi clic pe grătar cu "-":

Faceţi
clic pe el (situat în partea de sus bara de instrumente, pe orizontala)
de mai multe ori, în jur de 3 şi ceas de grătar în 2D opinii sunt mai
mici, acum a creat copii cu formă solidă şi mai mulţi paşi. (Este lent,
dar rezultatul este cel mai bun din aceste forme 3)
-STAIRS
Alegeţi
o textura de tip scară (halflife.wad conţinute în faptul că este
esenţial să se hartă şi se integrează cu HL Valve) pentru a pune acest
"(băiat" în browser-ul de filtrare texturi. Acum a crea o bază solidă
de pătrundere acest lucru, selectaţi-l şi apăsaţi Control + T pentru a
ieşi din meniu, selectaţi "func_wall" în dropdown, şi pentru a completa
"face Mod: Solid" FX Suma: 255 "Să restul ca este vorba.
Acum face
grila mai mici, şi creează un sunet care se simetrice la scara, dar cu
textura "aaatriger", care vine în halflife.wad, fac foarte puţin, şi
pégaselo puţin înainte de scara, văi şi selectaţi Control + T
"func_ladder. Aceasta va avea o scara.
-Rampe
Acestea sunt cele
mai simple si cele mai utilizate. Doar creaţi un dreptunghi solide şi
"CLIP" a explicat şi funcţiile sale, în "tăiat şi modele solide" pentru
a rămâne aşa cum îl taie de la sol. Asta nu-i asa usor? Uşi
Ei bine
acest lucru este simplu ... doar selectaţi o textură "Usa" de un solid
fascicul de dimensiune. Dale Control + T şi selectaţi "func_door" vom
regla în cazul în care doriţi să-l deschidă şi să joace sunete.

Entităţi (cum ar fi harta dvs. şi-l dau pentru a ilumina obiective)
Entităţile
care este conţinută în archivos.fgd şi după cum am menţionat un tip de
harta diferă de celelalte, în care conţin de entităţi cu care vă poate
da naştere la hartă şi specificaţi un tip de joc (Ca, ES, CS , DE)
PTR A PUNE LUMINI
Selectaţi entităţilor de pe bara de instrumente Tools:

Odată
ce selecţii, alegeţi entitate "light" entităţi meniul situat în partea
de jos, dreapta, şi de a construi este aproape blocat până la un punct
sau un obiect care este o sursă de lumină. Pentru a vă schimba culoarea
Dale click dreapta şi selectaţi Proprietăţi. Acum du-te la
"Luminozitate" şi câteva numere va apărea, faceţi clic pe butonul
Alegeţi culoarea şi alegeţi una pe care o doriţi. Aceasta serveşte
pentru a da de fundal pentru a hărţii.

NOTA:
Pentru a compila harta trebuie să rulaţi lumina HL RAD meniul în
elaborarea şi-au delimitat harta cu întreaga textură "cer", care
trebuie să Relaxează sol cu Hollow;).

CHECK OUT PENTRU JUCATORI:
Selectaţi
entitatea Unealta din nou, dar acum selectaţi "info_player_start"
pentru a indica datele de ieşire ale CT (Se recomandă de a pune aceste
entităţi 6, în mod evident, altfel un foarte bord) şi de asemenea
pentru T, doar entitate "info_player_deathmatch.

Care definesc obiectivele unui MAP:
Aici se va indica de a preciza care este tipul de hartă: As_mapa (Crima) Cs_mapa (ostatic Salvamont) sau De_mapa (Defusion).

HARTI AS
Indică
doar un randament mai aproape de TCS cu entitatea "info_vip_start"
oriunde şi la punctul de salvare sau de a ieşi din acest VIP hârtop
caseta cu un fascicul de textura "aaatriger" Dale Control + T şi
selectaţi "func_escapezone. Amintiţi-vă cu numele dvs. o hartă as_ la
prima.

HARTI CS
Cu unealta de
diverse entităţi Entităţile pon "hostage_entity" Ei sunt 4 şi ar trebui
să fie foarte aproape de a ieşi din T. Şi creează un dreptunghi scobi
cu textura "aaatriger şi relationale" func_hostage_rescue "în apropiere
de ieşirea din CT, acolo va fi de salvare a ostaticilor. Amintiţi-vă cu
numele dvs. o hartă cs_ la prima.

HARTI DE
Doar
creaţi două entităţi "info_bomb_target" în cazul în care doriţi să vă
fie plantate cu bombă. Amintiţi-vă aceste site-uri decal indică şi
numele dvs. cu o harta de_ la prima.

Deja terminata harta dvs.? Compilaţi!
Poate că aceasta este etapa finală şi cea mai mare parte a lumii plictisitor de cartografiere.

¿CE ESTE COMPILAREA?
Este de a crea fişierul. BSP harta. Jocul numai citeste. BSP aşa aţi terminat o dată ce trebuie să faci asta.
Pentru a compila:
Faceţi clic pe butonul "Run hartă!" În meniul Instrumente de mai sus prezenta pe orizontală:

Şi
pentru a vă asigura că apăsaţi opţiunea de a şterge "dont rula The
Game" şi de a completa si perfect harta în modul normal, ar trebui să
se adapteze următoarele:



si
uite asa poate oricine sa isi faca o harta de cs cum vrea si cum ii
convine,astea fiind zise astept sa vad harti creeate de catre
vizitatorii forumului HF&GO GO GO!

Flake
---=== Owner ====---
---=== Owner ====---

Mesaje : 150
Reputatie : 0
Data de inscriere : 31/01/2010

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Sus


 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum